Thursday 28 April 2011

kerinduan yg tercipta

setiap yang berjauhan pasti terasa kerinduan itu membuak2..
kala hujan kala panas terik d bumi malaysia ini mungkin cuaca boleh d samakan dengan perasaan.perasaan yg tidak dapat di bendung lagi..tidak juga dapat dilihat pada mata kasar.tp..
tahukan perjumpaan walaupon seketika boley melegakan hati..boleh menghilang perasaan rindu walaupun selepas perjumpaan itu pasti perpisahan akan berlaku lagi..dan ianya pasti terus berulang2..? namun jauh di sudut hati menginginkan perpisahan itu tidak wujud..semua sudah di tentukan..

setelah beberapa ketika menangguhkan perjumpaan yg sudah dirancangkan, takdir Allah memberikan ruang dan peluang untuk kita bertemu lagi.terima kasih YA ALLAH. terima kasih jgk buat 'kereta baru' kerana masih menguatkan daya untuk terus berjalan walhal, aku tahu kau meraung-raung minta di tukarkan.saba ye!

waktu terus berlalu dgan pantas tanpa di pinta.belum puas melihat senyuman d pipinye, alarm sudah berbunyi time up! ready to go back. dengan berat hati melangkah pergi tanpa menoleh kebelakang lagi,menahan sebak d dada..entah kenapa terlalu sensitif dengan keadaan begini. moga2 hari esok senyuman yg x lekang d pipi yang menampakkan "corak" itu akan terus dpt dilihat..jangan lokek ye.plz! c u tommorow.
amin.~

No comments:

Post a Comment