Tuesday 15 November 2011

masa semakin laju

sedar tak sedar lagi sebulan aku akan habiskan sisa2 hidup di bumi mantin. dengan harapan hidup 5 tahun biarlah habis pada tepat waktunya.lagi sebulan juga akan ke penghujung tahun2011.masa semakin laju katanya.
saban hari menempuhi hari2 yang penuh kebzan, kesorangan. tapi itulah hidup aku sekarang. setiap hari di sem terakhir bertemankan radio, berteman laptop yang sudah mengjangkau 5 tahun jugak usianya. tapi apa yang penting sekaang, aku harus buat yang terbaik bagi boleh membanggakan mak ayah yang dah bersusah payah selama aku disini.setiap hari memikirkan kerja2 yang semakin hari di rasakan semakin payah. tp itulah yang wajib di lakukan. hidup sebagai student harus di guna sebaik-baiknya kerana mungkin selepas ini belum tentu aku akan mendapat life yang sebegini rupa di tempat yang sama.peacee

Masa sangat laju katanya.pada yg dah terlepas itulah kenangan :)

No comments:

Post a Comment