Friday 30 November 2012

kenagan itu indah

cukup hari ni 6 bulan sudah aku berkhidmat utk company baru.dan aku juga bersyukur kerana di dampingi oleh staff2 yang amat sporting, yng berpengalaman dan jugak tak lokek utk tunjuk ajar.terima kasih tak terhingga di ucapkan.walaupon aku tahu ucapan terima kasih ini tidaklah seberapa tapi bagiku pengalaman dan kenangan itu tidak akan ku lupakan.setiap saat suka..setiap saat duka akan ku ingati.gelak tawa hampir setiap hari, ajaran dgn suara yg lantang sedikit sebanyak mengajar aku utk terus berusaha mencapai sambil mepelajari dengan lebih mendalam.kerana aku tahu setiap usaha yang kita lakukan akan sedikit sebanyak membuahlan hasih even kejayaan itu tidaklah setimpal dgn kerja yg di lakukan.terima kasih jugak kerana menceriakan hari2 ku selama berada di situ.terima kasih..terima kasih..terima kasih


Di tujukan kpd Mr Ong, Mala,Mr Phang, dan jugak terriorist2 kat situ Abg Sharul, Abg Khazri, Pravin,Abg Fairuz yg saban hari menyakat aku, menyakiti hati aku.thank you so much

No comments:

Post a Comment