Monday 6 June 2011

kerana mata

kenangan menggamit kembali..kenangan yang tercipta tanpa di pinta tapi itulah kenangan yang abadi yg akan di ingati, sindiran, amarah, teguran itulah yang aku lalui. mungkin semasa di standard dulu aku tak tahu apa makna celak..tapi ramai yang menegur, cikgu pula memarahi dan yg latest teguran dr boyfirnd sendiri..pakai celak ke? erkk..saye baru lepas mandi yang oiii..malam2 bute ni nak celak buat apa? kadang kala sesekali diamati wajah sendiri di hadapan cermin sekarang memang aku sendiri tidak menafikan, bukan nak membanggakan kelebihan yang ada tapi bersyukur dengan 'kelebihan' itu. kala bersendirian teringat kerana ' kelebihan' yang ada aku di marahi oleh cikgu semasa form 2(g sekolah poun pakai celak ke? awak pei tandas pegi basuh! bla..bla..bla..) sentap hati aku mak oiii time tu. yelakan time tu aku pun tak tahu celak tu benda ape,nak pegi tandas nak basuh pun tak tahu nak basuh macam mana. kalaulah boleh time tu aku bersuara, nak je aku bagitahu cikgu tu.tapi...takottt..cikgu disiplin pulak tu.ishh.Kerana mata die tertawan hinggakan sanggup menunggu sekian lame untuk aku menerima lamaran as a girlfriend. kerana mata juga ade yang nak beradik2 angkat. tapi itulah semuanya kenangan.HANYA KERANA MATA~~


p/s : terima kasih TUHAN atas kelebihan yang ada :)

No comments:

Post a Comment