Wednesday 19 October 2011

coretan 2

Dunhill Desire merah - kau dah buat aku cukup teruja dengan baumu. harum semerbak! alahaii..lomah betul bila bau ini menjengah di hidung lantas, dengan cepatnya pasti aku akan melihat gerangan yang memakainya dan sentiasa berharap wangian itu milik orang yang telah mencuri hati aku....

Dunhill kotak merah- arghh..kau tahukan asap2mu itu telah membauatkan aku sukar bernafas? kenapa sentiasa mendekati ku walhal setiap kali aku berpesan supaya menjauhi aku.tidakkah kau ingat akan pesanan aku itu? berharap dan terus berharap agar kau sentiasa berterbangan dengan sang angin menuju tempat yang jauh dari aku.

Calvin klein merah- beberapa bulan berlalu..beberapa bulan juga kau berada di tubuh si kurus.membaluti dirinya dikala sejuk..menahan panahan cahya matahari di kala panas terik dann ucapan terima kasih yang tak terhingga di atas jasamu mewakili diriku untuk bersamanya kala dan ketika itu.tapi, maaf.sejujurnya aku sudah muak melihatmu berada di tubuhnya.

oopss..sume merah la pulak


No comments:

Post a Comment