Friday 5 October 2012

sembilan bulan

lima haribulan sepuluh genap sembilan bulan aku di dunia perkerjaan dan juga di dua buah syarikat sudah aku menginap.dan sekarang masih berkira2 untuk menetap di sini ataupun berhijrah ke tempat baru lagi. bagiku berada di syarikat yang mungkin namanya gah pada kontraktor yg sudah lama berkecimpung di dunia pembinaan ini tapi perlu di ingat makin besar sesebuah syarikat itu pasti makin banyak tanggungjawab namun bagiku yg baru nak bertatih ni hanya tunjuk ajar drpd mereka2 yg berpengalaman adalah kunci bgku untuk mengetahui lebih mendalam selok beloh dunia yg aku ceburi sekarang. dan aku juga sedaya upaya membiasakan diri walaupun pada zahirnya aku tahu iewa yang dulu tidak sama dengan iewa yang sekarang.Org2 sekeliling yg mengajar dan secara tak langsung juga  memberiku praktikal secara tak langsung.malah aku sgt bersyukur di sebabkkn ini juga tawaran melimpah2 dtg cuma pendapat2 dr senior2lah yg kebanyakkan mempengaruhi keputusan ku.Syukur padaMu Ya Allah dgn apa yg telah di berikan.moga perjuangan dalam kerjaya ini terus sucess seperti apa yang di impikan.moga2 juga segala keinginan dapat di capai dgn hasil usaha sendiri.Amin


menggapai sesuatu yg tinggi bukkn semudah yg  di sangka
usaha dan terus berusaha  juga tawakal perlu beringinan
chaiyok2 iewa!! 

No comments:

Post a Comment