Tuesday 22 May 2012

Hari Peningkatan umur

Genap 24 tahun aku bernafas di bumi tuhan, mencari, melakukan aktiviti2 rutin harian. bagi sesetengah orang hari peningkatan umur di raikan dengan party2 besar menandakan hari peningkatan itu cukup2 bermakna. tapi bagi aku, menjangkau umur 20 an ini, hari istimewa ni hanya lah di rai di alam maya. tidur akibat keletihan. tiada yang isimewa. hanya menjalani tugas harian seperti biasa sebagai seorang perkerja di kawasan pembinaan. memasuki tapak projek, menyelesaikan tugas yang di berikan. namun, aku puas, puas menyiapkankan tugasan yang sudah pun terlewat 3 hari dek keran cuaca yang tidak mengizinkan aku melakukan kerja2 di tapak projek. dan di sini aku memanjatkan syukur pada Mu tuhan kerana masih di berikan ruang dan peluang untuk terus bernafas, masih di berikan peluang untuk terus memperbaiki hidup, memperbetulkan diri yang masih banyak kurangnya. hadiah? sungguh tidak mengharap daripada sesiapa, tapi ucapan yang di peroleh daripada mama tersayang itu cukup2 tersentuh. mama,terima kasih di atas segala pengorbanan selama ini. i luv u mama

special thank for you mama,
thank to my luvly sis, brother, and also to my luvly boyfriend.
my facebooker friend,
friend who wish thru phone (call/ sms)
and ALL

Thank you so much.im really appreciated it.

No comments:

Post a Comment