Monday 7 January 2013

Can u?

Lately i was thinking about kawin! ops!! mungkin rasanya bila umur da jejak ke angka sekarang ni memang tersangat layak dah nak membicara soal masa depan, rumah tangga dan sewaktu dengannya lah!  tengok la kawan2 iewa oii dah beranak pinak dah tu harr.ko pulak bila masa lagi nak merasa? jawapan standard sekarang "sape tak nak kawin.JODOH tak sampai lagi ni r".Giler ko aku tak nak kawin.tak sanggup nak jadi andartu woii.haha

Namun jauh di sudut hati terfikir kadang2 bila dah berkahwin tanggungjawab sedikit (lebih banyak kot :p) bertambah dan batas2 perlu di jaga supaya tidak mengguris hati husband.tapi...tak sanggup nak kawin pon ade.takut..gelisah sebabnya dahulu tanggungjawab lebih kepada mama ngan  abah.bila dah berdua tanggungjawab akan beralaih kepada husband and utk mama abah n family tidak dilupakan.

Tak sanggup nak mematangkan diri dan masih perasan dengan diri sendiri kadang2 berperangai macam budak2 even dengan staff2 dengan bos dan waktu2 meeting pon boleh tak amik serius.asyik nak main2 je memanjang.haha.nampak tak kat situ aku ni camne? kui3.

Bukan rasa tak bersedia, bukan rasa tak pecaya dan bukan rasa tak yakin cuma perasaan sedikit sangsi masih tercalit dalam hati.boleh ke org nak jaga aku nanti? boleh ke dia buat sepertimana mama n abah buat selama menjaga aku 25 tahun ni? boleh didik aku ke arah lebih baik?  Ya Allah bagilah aku petunjuk kejalanMu.


p/s :  dan da last 1, aku ni kuat merajuk!
kalau x pujuk  mmg x tegur la jawbnye :p
sanggup ker? haha

No comments:

Post a Comment