Tuesday 29 January 2013

Tarikh Lahir dalam Islam

Assalamualaikum..

Baru berkesempatan nak update blog neh walaupun kat opis tu xde keje sangat.Mood nak menaip panjang2 nie bukannya selalu datang kan. Al maklumlah bab2 berbahasa berpuitis ni aku memang la tak berapa suka sangat. tapi tak bermakna x suka terus oke. sikit2 tu ade la.:P

Berbalik pada tajuk entry ni, dari zaman aku study lagi aku berkeinginan jugak nak tahu tarikh lahir dalam Islam nie.dulu dah pernah search, dah Dapat tahu tapi tak ingat2 jugak. haha. Kali ni bia aku tulis ni sebagai entry di sini . senang nak ingat bile baca balik entry2 dalam blog ni kan.

Search punya search dapatla aku tahu bila aku di lahirkan dalam bulan islam ni. Aku di lahirkan kalau ikut kelendar kristian pada 15 May 1988 tahun Naga. bila di convertkan baru aku tahu sebenarnya aku di lahirkan pada bulan Ramadhan.hujung2 Ramadhan gitu :) 28 Ramadhan 1408

Angan2 nak cari date kawin nak ikut tarikh lahir dalam bulan Islam. tapi tak penah2 org kawin dalam bulan Ramadhan kan..adoii.. Cancel angan2!

So sape2 yg nak check jugak tarikh lahir anda dalam kelendar islam boleh klik link kat bawah ye :)


TARIKH LAHIR BULAN ISLAM



No comments:

Post a Comment